Josip Simunic
Geburtsdatum 18.02.1978
Alter 46
Nat. Kroatien  Kroatien
Größe 1,95m
Vertrag bis -
Position Innenverteidiger
Fuß beidfüßig
Akt. Verein Karriereende
Interessierter Verein GNK Dinamo Zagreb

Leistungsdaten:

Wahrscheinlichkeit 0 %
0 %
Letzte Bewertung: 31.08.2011
Dieses Gerücht teilen

Dinamo Zagreb interessiert an J. Simunic

22.04.2011 - 21:35 Uhr
Quelleintrag
No, s obzirom na Biš?anovo zdravstveno stanje nije nemogu?e, štoviše, da se idu?ih dana pri?a oko Joeova dolaska intenzivira.
Seit Tagen/Wochen kursieren die Gerüchte um, dass Dinamo Šimuni? als Ersatz für unseren leider dauerverletzten Kapitän Igor Biš?an verpflichten will. Da Biš?an jetzt wieder vor einer OP steht und es sehr fragwürdig ist, ob er danach wieder annähernd zu alter Stärke zurückfinden kann, ist Šimuni? definitiv die interessanteste und qualitativste Option, auch da er einfach abgekürzt definitiv qualitativ stärker ist als Biš?an auf der IV-Position.

Ich persönlich halte Joe's Wechsel im Sommer nach Kroatien für so gut wie sicher! Sei es Dinamo oder Hajduk, aber wenn hier schon ein Joe zu Hajduk-Thread existiert, sollte es mMn auch einen Joe zu Dinamo-Thread geben..
Dieser Beitrag wurde zuletzt von Shaoqiang am 29.04.2024 um 15:22 Uhr bearbeitet
Pojavila se informacija da se Dinamo zanima za Josipa Šimunića. Tada su iz kluba rekli da im ne trebaju braniči.

- Razgovarao sam s Josipom. A jedan me kolega pitao kakva je situacija s dovođenjem njega. Rekao sam mu da ne znam njegov status u Hoffenheimu i da nam ne trebaju braniči. No to je bilo prije nego nam se ozlijedio Bišćan. Vidjet ćemo što će biti - rekao je Mamić...
Dinamo's Sportdirektor Zoran Mamić meinte zum Thema Šimunić :

"Ich habe mit Josip gesprochen. Ein Journalist sprach mich auf das Thema an ob wir interessiert wären Ihn zu verpflichten. Ich sagte ihm, dass ich über seine aktuelle Situation bei Hoffenheim nicht informiert bin und dass wir in dem Moment keine weiteren Verteidiger brauchen. Dies jedoch geschah bevor Bišćan sich wieder verletzte. Wir werden schauen was sich demnächst so ergibt.."

Immer noch nichts wirklich konkretes, aber immerhin gab es schon ein Gespräch und Dinamo zeigt sich wieder einmal öffentlich interessiert..
TRAŽI SE RJEŠENJE
Joe Šimunić preskup za Dinamo, ali Hoffenheim nema ništa protiv - posudbe!

Nijemci bi raskinuli ugovor sa Šimunićem, ali ne bi prošli besplatno. Za Dinamo ipet puta manji ugovor od današnjega (oko 2,5 milijuna eura) veliki zalogaj

Rekao je u četvrtak Zoran Mamić javno da su Bišćanova operacija i oporavak koji će potrajati oko tri mjeseca aktualizirali pokušaje da u Dinamo dođe Joe Šimunić. U Dinamu trenutno razmatraju opcije koje bi odgovarale i Joeu i Hoffenheimu, ali ipak je sve još daleko od realizacije. Nijemci bi najradije raskinuli ugovor sa Šimunićem, koji traje još godinu dana, ali teško da bi tada prošli baš besplatno. Za Dinamo je, pak, i pet puta manji ugovor od današnjega (oko 2,5 milijuna eura) veliki zalogaj, dakle, da Joe i drastično smanji cijenu mogao bi biti nedostupan.

No, zadnjih dana se može se čuti i riječ “posudba”. Kako, pod kojim uvjetima, ne znamo, ali nešto se šuška, možda je baš to opcija koja će zadovoljiti sve strane.
Hoffenheim wäre mit einer Leihe einverstanden laut artikel, da ein Kauf an Simunics hohem Gehalt (um die 2,5 mio €, dinamos obergrenze aber bei einer mio liegt) scheitern würde...

•     •     •

| Ivan Klasnic [17] | Ivan Rakitic [4] | Dinamo Zagreb | Schalke 04 | Kroatien
Zu seiner besten Zeit bei Hertha gehörte er ohne Frage zu den stärksten IVs in der Bundesliga. Er hatte aber ebenso stets mit Verletzungen und seinem Temperament zu kämpfen. Ein Wechsel in seine alte Heimat könnte durchaus noch mal neue Kräfte freisetzen. Ebenso wäre Hoffenheim einen wichtigen Schritt weiter in seiner Kaderplanung, daher hohe Wahrscheinlichkeit.
Zitat von Potztausend:
Zu seiner besten Zeit bei Hertha gehörte er ohne Frage zu den stärksten IVs in der Bundesliga. Er hatte aber ebenso stets mit Verletzungen und seinem Temperament zu kämpfen. Ein Wechsel in seine alte Heimat könnte durchaus noch mal neue Kräfte freisetzen. Ebenso wäre Hoffenheim einen wichtigen Schritt weiter in seiner Kaderplanung, daher hohe Wahrscheinlichkeit.


In seinem Alter würde ich jede Chance nutzen, noch einmal irgendwo ein wenig Spielzeit zu bekommen... Solange die TSG dann noch die Differenz des Gehalts trägt - prima.

Gibt bestimmt schlimmeres, als seine Karriere an der Adria ausklingen zu lassen, insofern für alle Beteiligten ne zufriedenstellende Lösung.

Persönlich würde ich aber Jo noch locker ne gute Saison in der BuLi zutrauen, gerne auch bei uns in Berlin... War immer mein absoluter Lieblingsverteidiger, welcher IV hat bitte sonst so eine Technik und die Chuzpe, diese auch einzusetzen :D! Drücke Jo die Daumen, habe nur die besten Erinnerungen an ihn (klar gabs auch ein paar Tiefpunkte, aber in Berlin ist er immer einer der Lieblinge gewesen...).
fänd ich schade, könnte ihn mir auch noch 1-2 jahre gut bei uns vorstellen (falls ablösefrei..)
der würde mija u hubnik schön druck machen..
wünsch ihm alles gute
er wäre heute noch stamm innenverteidiger bei hoffenheim, jedoch hat er sichs mit den oberen un dem trainer verscherzt, persönlich fänder ich einen wechsel zu dinamo klasse, aber in der Bundesliga wären bestimmt noch 2 saison drinne

•     •     •

| Ivan Klasnic [17] | Ivan Rakitic [4] | Dinamo Zagreb | Schalke 04 | Kroatien
Šimunić: Zanimljivi su mi i Dinamo i Hajduk

JOSIP ŠIMUNIĆ pamti i bolje dane u svojoj bundesligaškoj karijeri. Iako je u nemilosti trenera Marca Pezzaiuolija, hrvatski reprezentativac svoje obveze i dalje odrađuje vrlo profesionalno i ne pada mu na pamet razgovarati o drugim klubovima.

Profesionalan je ostao sve ove mjesece dok nije igrao, uspjeh momčadi stavljao je ispred svega, pa i svoje karijere. Mjesta u prvoj momčadi koštala ga je teška ozljeda prošle jeseni, a nakon oporavka našao se u sukobu s vodstvom kluba koje ga je suspendiralo zbog nediscipline te je morao trenirati odvojeno od ostatka momčadi. Šimunić je u ožujku "pomilovan", ali ni nakon toga nije dobio priliku. Ugovor s Hoffenheimom ima do ljeta 2012. godine, a sa svojih 33 na leđima nema namjeru sjediti na klupi još jednu, možda i posljednju sezonu karijere...

"Tražio sam sastanak s vodstvom kluba i sljedeći tjedan ću sa sportskim direktorom pokušati riješiti problem oko svog statusa. Još uvijek imam važeći ugovor i ne želim u ovom trenutku ništa govoriti o drugim klubovima", rekao je Šimunić u razgovoru za Index.

"Ne želim o transferu dok ne riješim svoj status u Hoffenheimu"

Optimizam mu mogu dati najave kako na ljeto klub sigurno napušta aktualni trener koji je u siječnju preuzeo klupu nakon odlaska Ralfa Rangnicka u Schalke. Uprava je treneru početkom travnja poručila kako će u novu sezonu krenuti s drugim stručnjakom, ali do tada očekuju puno zalaganje momčadi u utakmicama do kraja sezone. Je li Šimunić u planovima kluba za sljedeću sezonu, trebali bi saznati nakon sastanka sljedećeg četvrtka.

U posljednje se vrijeme njegovo ime povezivalo i sa hrvatskim klubovima, no Dinamo i Hajduk još nisu napravili prve korake. Vodstvo hrvatskog prvaka otvoreno je priznalo kako ih Šimunić jako zanima, a interes bi se mogao pojačati nakon što su na tri mjeseca ostali bez Igora Bišćana, dok su Cufreovi planovi još uvijek nepoznanica.

"Zanimljivi su mi i Dinamo i Hajduk, to sam već ranije govorio, ali ima još nekih zanimljivih ponuda. No, o tome ne želim razmišljati sve dok ne riješim svoj status u Hoffenheimu", dodao je Joe.

"Novac nije problem, ako klub ima ambicije"

Prepreka njegovom dolasku u HNL ne bi trebalo biti s obzirom da je među navijačima jedan od omiljenijih igrača hrvatske reprezentacije, a svojim kvalitetama može puno pomoći bilo kojem klubu. Ipak, u Bundesligi je Šimunić vrlo cijenjen što se osjeti na njegovom ugovoru.

"Novac nije problem", komentirao je mogućnost dolaska u Hrvatsku. "Ako sve u klubu štima, ako postoje ambicije, onda se oko svega možemo dogovoriti. Meni je najvažnije da igram", rekao nam je branič sa čak 267 bundesligaških utakmica u nogama igrajući za HSV, Herthu i Hoffenheim.

U berlinskoj Herthi igrao je najbolji nogomet i postao jedan od najboljih igrača njemačkog prvenstva. Napustio je klub u ljeto 2009. za 7 milijuna eura koliko je za njegove usluge platio tada malo poznati provincijski klub Hoffenheim, a Hertha je završila u drugoj ligi. Ovog proljeća izborili su povratak u elitno društvo.

"Sretan sam zbog Herthe, ali tamo se ne vraćam"

"Jako mi je drago zbog Herthe i njenih navijača. Taj klub pripada u prvu ligu", komentirao je Šimunić ali je dodao kako se tamo nema namjeru vraćati.

"Ne vjerujem da ću se tamo vratiti. Ne mislim se vraćati u klubove za koje sam već igrao, za mene to nema smisla".

A povratak u Australiju?

"Jednog dana ću se sigurno tamo vratiti živjeti, ali ne vjerujem da ću tamo igrati profesionalni nogomet", zaključio je Šimunić.
im großen und ganzen steht drinnen, das er erstmal mit den oberen seinen status in Hoffenheim klären will, danahc erst sich gedanken über einen Transfer machen. Er sagt das er einen Wechsel zu Hajduk oder Dinamo interessant findet, ihm es nicht auf das finanzielle ankommt, sondern auf die Ambitionen des Vereins.

Einen Wechse zu Hertha lehnt er kategorisch ab, da er sagt das er nicht zu den Klubs zurückkehr wo er schon einmal gespielt hat, aber das er sich für die Hertha freut. Zu einem Wechsel nach Australien sagt er das er sich nur vorstellen kann, nach Australien zum Leben zurückzukehren, jedoch nicht um fusball zu spielen...

wir werden die nächsten monate sehen....

•     •     •

| Ivan Klasnic [17] | Ivan Rakitic [4] | Dinamo Zagreb | Schalke 04 | Kroatien
Simunic ist doch nicht mehr fest gesetzt bei der TSG oder bin ich falsch informiert ?
Wenn man einen Abnehmer findet dann sollte man die Sache erledigen.

Ich fand Simunic in Hertha Zeiten echt stark ..
Bei der TSG hat er mir am Anfang auch gefallen aber ich finde er hat stark abgebaut.

Vielleicht rappelt er sich ja in seiner alten Heimat noch mal auf und findet zu alter Stärke zurück..

•     •     •

Der BVB 09 ist die Macht im Revier :)
Holt euch die Meisterschaft :)

Pro
Borussia Dortmund, Red Bull Leipzig, Lokomotive Leipzig, SpVgg Unterhaching

Contra
FC Schalke, Bayern München, FC Barcelona, Real Madrid
An alle Kroatien-Experten: Wäre eventuell eine Verrechnung mit Sammir möglich oder ist der absolut unverkäuflich?
Dieser Beitrag wurde zuletzt von Gigondas1899 am 30.04.2011 um 07:25 Uhr bearbeitet
Zitat von Potztausend:
Zu seiner besten Zeit bei Hertha gehörte er ohne Frage zu den stärksten IVs in der Bundesliga. Er hatte aber ebenso stets mit Verletzungen und seinem Temperament zu kämpfen. Ein Wechsel in seine alte Heimat könnte durchaus noch mal neue Kräfte freisetzen. Ebenso wäre Hoffenheim einen wichtigen Schritt weiter in seiner Kaderplanung, daher hohe Wahrscheinlichkeit.


Alte Heimat? Er hat meines Wissens nach nie in Kroatien gelebt. Er ist in Australien aufgewachsen und dann 1998 nach Deutschland zum HSV gekommen.

•     •     •

Hertha BSC - RSC Anderlecht - Leeds United
  Post-Optionen
Den kompletten Thread wirklich löschen?

  Paten-Optionen
Möchtest Du den Beitrag wirklich löschen?
  Diesen Beitrag alarmieren
  Diesen Beitrag alarmieren
  Diesen Beitrag alarmieren
  Lesezeichen
  Abonnierte Threads
  Guter Beitrag
  Guter Beitrag
  Guter Beitrag
  Post-Optionen
Nutze die Thread-Suche, wenn Du diesen Post in einen anderen Thread verschieben möchtest. Drücke Thread erstellen, wenn aus diesem Post ein eigenständiger Thread werden soll.