Donald Love
Geburtsdatum 02.12.1994
Alter 29
Nat. Schottland  Schottland
Größe 1,78m
Vertrag bis 30.06.2024
Position Rechter Verteidiger
Fuß rechts
Akt. Verein FC Morecambe
Interessierter Verein AFC Sunderland

Leistungsdaten: 23/24

Wettbewerbwettbewerb
Insgesamt 19-2
16-2
1--
1--
1--
Wahrscheinlichkeit 0 %
0 %
Letzte Bewertung:
Dieses Gerücht teilen

Donald Love zu AFC Sunderland?

09.08.2016 - 22:11 Uhr
"Former United boss David Moyes hinted earlier this month he might go back to Old Trafford for recruits as he plans "a building job" at Sunderland.

Adnan Januzaj and Marouane Fellaini were the players Moyes discussed then, but his first targets have emerged as two defenders who did not make their first-team United debuts until he had left the club.

Full-back Love appeared twice in February, while Northern Ireland centre-half McNair featured regularly in Louis van Gaal's first season."

•     •     •

"Fußball sei eine Droge, hört man immer wieder. Ich sage: Fußball ist eine Passion, eine Leidenschaft. Ich bin nicht abhängig vom Fußball. Aber: Ich liebe den Fußball."

- Franz Beckenbauer-
Donald Love zu AFC Sunderland? |#1
11.08.2016 - 10:49 Uhr
Quelle: www.safc.com
Sunderland AFC have completed the double signing of Paddy McNair and Donald Love from Manchester United for a fee of £5.5 million. The versatile 21-year-olds have both put pen-to-paper on four-year deals and become David Moyes’ second and third signings as Sunderland manager. [...]

Scotland under-21 international Love, who can play at full-back or in midfield, made his senior debut for Manchester United last season, playing in both the Premier League and UEFA Europa League while also enjoying a successful spell on loan at Wigan Athletic.
Offiziell: Donald Love (21) hat beim AFC Sunderland einen Vierjahres-Vertrag bis 2020 unterschrieben!

Zusammen mit Teamkollege Patrick McNair kostet er nach Klubangaben rund €6.5m Ablöse.
  Post-Optionen
Den kompletten Thread wirklich löschen?

  Paten-Optionen
Möchtest Du den Beitrag wirklich löschen?
  Diesen Beitrag alarmieren
  Diesen Beitrag alarmieren
  Diesen Beitrag alarmieren
  Lesezeichen
  Abonnierte Threads
  Guter Beitrag
  Guter Beitrag
  Guter Beitrag
  Post-Optionen
Nutze die Thread-Suche, wenn Du diesen Post in einen anderen Thread verschieben möchtest. Drücke Thread erstellen, wenn aus diesem Post ein eigenständiger Thread werden soll.