Transfermarkt
  Gerüchteküche
Liandro Martis
Geburtsdatum 13.11.1995
Alter 28
Nat. Bonaire  Bonaire
Größe 1,74m
Vertrag bis -
Position Linksaußen
Fuß rechts
Akt. Verein Vereinslos
Interessierter Verein Manchester United U21

Leistungsdaten:

Wahrscheinlichkeit 0 %
0 %
Letzte Bewertung:
Dieses Gerücht teilen

Liandro Martis zu Manchester United U21?

01.08.2016 - 21:50 Uhr
Manchester United transfer news is not limited to Paul Pogba and Liandro Martis has gone on trial at Carrington but Leicester are also interested.

Manchester United have taken 20-year-old Curacao international Liandro Martis on trial.

The former Feyenoord forward was spotted by United scouts while on trial for Oldham in July and trained with the Under-23s last week. He is also believed to be interesting Premier League champions Leicester.

Martis, a winger, scored an eye-catching goal in the in The Latics's friendly defeat to Preston last month and United offered him the chance to train at Carrington.

Oldham have already offered Martis a deal at Boundary Park, but the player is keeping his options open after generating interest from United and Leicester.

M.E.N. Sport understands United could take an extended look at Martis with a view to integrating him into the U23s. United face Oldham in the Lancashire Senior Cup on Tuesday night.

•     •     •

"Fußball sei eine Droge, hört man immer wieder. Ich sage: Fußball ist eine Passion, eine Leidenschaft. Ich bin nicht abhängig vom Fußball. Aber: Ich liebe den Fußball."

- Franz Beckenbauer-
Bisher hat noch niemand auf dieses Thema geantwortet.
  Post-Optionen
Den kompletten Thread wirklich löschen?

  Paten-Optionen
Möchtest Du den Beitrag wirklich löschen?
  Diesen Beitrag alarmieren
  Diesen Beitrag alarmieren
  Diesen Beitrag alarmieren
  Lesezeichen
  Abonnierte Threads
  Guter Beitrag
  Guter Beitrag
  Guter Beitrag
  Post-Optionen
Nutze die Thread-Suche, wenn Du diesen Post in einen anderen Thread verschieben möchtest. Drücke Thread erstellen, wenn aus diesem Post ein eigenständiger Thread werden soll.