André Onana
Geburtsdatum 02.04.1996
Alter 27
Nat. Kamerun  Kamerun
Größe 1,90m
Vertrag bis 30.06.2028
Position Torwart
Fuß rechts
Akt. Verein Manchester United

Leistungsdaten: 23/24

WettbewerbwettbewerbGegentore
Insgesamt 396012
28398
6151
332
231

Andre Onana [24]

09.03.2016 - 12:10 Uhr
Automatisch gegenereerde discussie thread
Andre Onana [24] |#1
04.10.2016 - 16:33 Uhr
Weet toevallig iemand of Onana rechts of linksspoot is?
Hij is de enige die in ons overzicht nog ontbreekt:
http://www.transfermarkt.nl/ajax/kader/verein/610/saison_id/2016/plus/1

Het leek mij wel dat hij de ballena ltijd met rechts speelt maar ben niet zeker..
Andre Onana [24] |#2
05.10.2016 - 12:22 Uhr
Citaat van keuer
Weet toevallig iemand of Onana rechts of linksspoot is?
Hij is de enige die in ons overzicht nog ontbreekt:
http://www.transfermarkt.nl/ajax/kader/verein/610/saison_id/2016/plus/1

Het leek mij wel dat hij de ballena ltijd met rechts speelt maar ben niet zeker..


Ik denk ook rechtbenig, maar zal er de volgende keer op letten.

•     •     •

Voormalig Area Manager Nederland. Econoom.

Vragen of opmerkingen? Stuur me gerust een bericht!
Andre Onana [24] |#3
05.10.2016 - 12:26 Uhr
Citaat van DutchAlex
Citaat van keuer

Weet toevallig iemand of Onana rechts of linksspoot is?
Hij is de enige die in ons overzicht nog ontbreekt:
http://www.transfermarkt.nl/ajax/kader/verein/610/saison_id/2016/plus/1

Het leek mij wel dat hij de ballena ltijd met rechts speelt maar ben niet zeker..


Ik denk ook rechtbenig, maar zal er de volgende keer op letten.

Dank je!
Andre Onana [24] |#4
18.09.2019 - 12:58 Uhr
Ajax heeft de Champions League weer omarmd. De halve finalist van vorig seizoen opende de nieuwe editie met een thuiszege op LIlle OSC (3-0).

•     •     •

Voormalig Area Manager Nederland. Econoom.

Vragen of opmerkingen? Stuur me gerust een bericht!
Andre Onana [24] |#5
18.12.2019 - 15:06 Uhr
In navolging van onder meer Duitsland, Engeland en Italië heeft ook de Nederlandse Eredivisie een update gekregen van de marktwaarde van de spelers. Myron Boadu van AZ zag zijn waarde het meeste stijgen, terwijl ook Hakim Ziyech, André Onana en Donyell Malen plussen van tien miljoen of meer lieten zien. De grootste dalers vinden we bij PSV, waar een aantal spelers de gevolgen ervaren van de slechte prestaties die door de Eindhovenaren zijn neergezet.

•     •     •

Heb je vragen over Transfermarkt.nl, stuur me een bericht op kevin.lux@transfermarkt.nl
Andre Onana [24] |#6
19.12.2019 - 08:54 Uhr
Hakim Ziyech mag zich samen met doelman André Onana de grote winnaar noemen van de marktwaarden-update die Transfermarkt halverwege december doorvoerde in de Ajax-selectie. De Marokkaanse international kreeg er tien miljoen euro bij en stijgt voor het eerst in zijn carrière naar een waarde van vijftig miljoen euro. Daarmee is hij niet alleen de op één na duurste speler van Ajax, maar ook in de Nederlandse Eredivisie.

•     •     •

Heb je vragen over Transfermarkt.nl, stuur me een bericht op kevin.lux@transfermarkt.nl
Andre Onana [24] |#7
24.12.2019 - 09:56 Uhr
Ajax is doelman Hendrik van Crombrugge nog niet vergeten. De Belgische sluitpost van Anderlecht staat opnieuw in de belangstelling van de Amsterdammers, die in hem een goede opvolger voor André Onana zien. Dat schrijft de Belgische krant Het Laatste Nieuws dinsdag.

•     •     •

Heb je vragen over Transfermarkt.nl, stuur me een bericht op kevin.lux@transfermarkt.nl
Andre Onana [24] |#8
07.02.2020 - 10:04 Uhr
André Onana heeft de interesse van clubs uit de Premier League weten te pakken. De doelman heeft volgens de Britse krant Daily Mail laten weten dat hij in de zomer de overstap wil maken naar de Engelse competitie. Geïnteresseerde clubs moeten wel diep in de buidel tasten; Ajax is namelijk niet van plan de keeper goedkoop te laten vertrekken.

•     •     •

Heb je vragen over Transfermarkt.nl, stuur me een bericht op kevin.lux@transfermarkt.nl
Andre Onana [24] |#9
28.02.2020 - 18:05 Uhr
Doelman André Onana van Ajax zag drie jaar geleden een transfer naar een Italiaanse club mislukken wegens zijn donkere huidskleur. "Na de verloren finale met Ajax tegen Manchester United om de Europa League sprak ik met een Italiaanse club over een transfer", vertelt hij aan NRC. "De gesprekken zijn goed verlopen, totdat de directeur van de club met mijn manager belde en vertelde dat ze dachten dat Onana een geweldige doelman is maar ze mij geen contract konden geven. Een zwarte keeper zou te veel problemen met hun supporters geven."

•     •     •

Heb je vragen over Transfermarkt.nl, stuur me een bericht op kevin.lux@transfermarkt.nl
Andre Onana [24] |#10
17.03.2020 - 14:52 Uhr
De naam van André Onana zingt nog steeds rond bij Chelsea. De doelman van Ajax wordt in Engeland gezien als een van de voornaamste kandidaten om Kepa op te volgen in Londen, maar heeft concurrentie van Dean Henderson van Manchester United. 

•     •     •

Heb je vragen over Transfermarkt.nl, stuur me een bericht op kevin.lux@transfermarkt.nl
  Post-Optionen
Den kompletten Thread wirklich löschen?

  Paten-Optionen
Möchtest Du den Beitrag wirklich löschen?
  Diesen Beitrag alarmieren
  Diesen Beitrag alarmieren
  Diesen Beitrag alarmieren
  Lesezeichen
  Abonnierte Threads
  Guter Beitrag
  Guter Beitrag
  Guter Beitrag
  Post-Optionen
Nutze die Thread-Suche, wenn Du diesen Post in einen anderen Thread verschieben möchtest. Drücke Thread erstellen, wenn aus diesem Post ein eigenständiger Thread werden soll.